środa, 11 stycznia 2012

Lulkowy obiad

Postanowiłam odświeżyć blogspota i dodawać regularnie notki.
Będzie tutaj więcej o mnie i prywatnym życiu, trochę zdjęć, materiały z backstage'u i różne inne rzeczy.
Na pierwszy ogień opiszę Wam mój dzisiejszy posiłek. :)
Makaron + smażone pomidorki.
To chyba jedna z bardziej prostych potraw i do tego szybka :).
Przygotowanie jest proste.
Oczywiście gotujemy makaron razowy (ok 12.min), z pomidorów ściągamy skórkę (dobrze wcześniej oblać je gorącą wodą, łatwiej schodzi), kroimy je na małe kawałeczki, dodajemy 2-3 ząbki czosnku, solimy i pieprzymy :D.
Potem smażymy na patelni bez oleju, aż pomidory będą miękkie. Dodajemy bazylię i obiad gotowy.
Pyszne, szybkie i zdrowe;)

2 komentarze:

  1. Świetnie być i tutaj. Jak zwykle genialna perspektywa, a oprócz dobrego zdjęcia (podoba mi się zwłaszcza pierwsze), smaczny obiad. Stanowczo muszę iść coś zjeść. :c

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam zrób mi taki jak bede u Ciebie ;D

    OdpowiedzUsuń